Verkooptrainingen

Voor u op maat gemaakt

Hoe kom ik aan nieuwe klanten? Stelt u deze vraag ook wel eens? Dan heeft onze organisatie een passende oplossing voor u. Een maatwerk traject gericht op het telefonisch scoren van afspraken en opdrachten. Voor veel medewerkers is het niet zo eenvoudig om naar buiten te bellen en afspraken te scoren. Onze trainer is de specialist in het geven van een maatwerktraject met als kernwaarden het scoren van afspraken en opdrachten, een maatwerk salestraining. In een aantal dagdeel trainingen komen vele componenten aan de orde. Zoals: Hoe pak ik dit aan? Ga ik met een belscript werken? Het hele traject zal passend worden gemaakt op het lijf van uw organisatie. De medewerkers leren de kneepjes van het vak. Onze trainer heeft het maatwerk traject ontwikkeld op grond van haar eigen ervaring met haar onderneming. “Ik moest ook naar buiten bellen om afspaken te scoren. Mijn onderneming moet ook groeien om te bouwen. Ondernemen is ook risico nemen en omzet genereren is een kunst apart. Mijn zakelijke rekening moet ik in balans houden om te kunnen ondernemen. Vandaar de ervaring met mijn eigen acquisitie en alle prakijkervaringen die daar natuurlijk bijkomen. Dit gaat mij goed af, door veel te doen en de juiste passende technieken toe te passen”, aldus Esther.

De groepsgrootte is bij voorkeur niet groter dan 4 of 5 personen zijn. Dit om optimale aandacht aan een ieder te kunnen geven. Het trainigstraject bestaat uit een aantal dagdelen, theorie en veel praktijk op maat. Ook gaan we echt bellen en scoren. Door het enthousiasme van de trainer en ook van de cursisten gaat men het nog leuk vinden ook. Een persoonlijk contact per telefoon kan ook heel leuk zijn. Verkopen doe je niet zomaar daar moet je ook wat voor doen. Juist de reden om te leren scoren. Onze trainer opent deuren voor uw toekomstige succesvole verkoopapparaat.

Wij hebben veel ervaring met PA’s, secretaresses, ICT-ers, bouwbedrijven,  front-office medewerkers, administratief medewerkers, callcenter medewerkers, accountmanagers en directieleden etc.

 

Redenen om mee te doen aan een verkooptraining
“het scoren van afspraken, opdrachten en omzetverhoging”

Directe omzetverhoging.
Uw investering is zo terug verdiend.
Optimale en juiste inleving van uw organisatie en producten.
Op maat met direct resultaat.
Verkooptraining tailer made.
Uw medewerker gaat met plezier bellen.
Uw medewerker is enthousiast en pakt de telefoon en gaat scoren.
U gaat ervaren dat de resultaten verbluffend zijn.

 

Reactie manager ICT Bedrijf

Inmiddels zijn we 2 maanden verder na het opleidingstraject.

Graag laten wij je weten dat bij ons zijn de dames nog steeds druk in de weer met diverse acties na je training.

Met vriendelijke groet,

Manager ICT Bedrijf

Reacties ICT Bedrijf van 2 medewerkers en opdrachtgever 

Reacties cursisten commerciële maatwerk coaching on the job

* Het scoren van Afspraken vond ik zeer goed.
* En was wederom zeer goed voorbereid.
* Ik vond alles goed, van de wijze van benaderen en de processen waar we doorheen gaan.
* Leerzaam en de spontaniteit.
* De trainer legt alles duidelijk uit.

Gemiddelde beoordeling en cijfer voor de training een 8,5
Gemiddelde beoordeling en cijfer voor de trainer een 9

ICT organisatie
Totaal 2 personen, 2 dames met een administratieve functie en die na de training commercieel gericht gaan bellen.

 

 

Reacties cursisten commerciële maatwerk in company telefoon- en communicatietraining

Esther, wij zijn zeer tevreden met het diepe maatwerk wat je bij ons hebt neergezet.
Directie ICT Bedrijf

* Ik heb geleerd commercieel gericht te bellen.
* Nu weet ik op mijn eigen persoonlijke wijze goed te luisteren.
* De training was zeer goed voorbereid, voor ons bedrijf op maat geschreven en zeer leerzaam.
* Onze trainer heeft zeer goede uitleg aan ons beiden gegeven.
* De leerstof is duidelijk, vernieuwend en vooral verfrissend.
* Erg prettig dat allles rustig werd uitgelegd door de trainer en coach Esther.
* Fijn dat ik zo goed begeleid ben deze dag en er komt nog een vervolg.
* Vandaag heb ik heel veel geleerd.
* Het geleerde ga ik zeker toepassen. Esther: “bedankt”.

Gemiddelde beoordeling en cijfer voor de training een 8
Gemiddelde beoordeling en cijfer voor de trainer een 8

ICT organisatie
Totaal 2 personen, 2 dames met een administratieve functie en die na de training commercieel gericht gaan bellen.

Referentie Bouwbedrijf, Directeur en Persoonlijke Assistent:

Maatwerktraject 3 incompany trainingssessies commerciële telefoonopleiding: “Het scoren van opdrachten en afspraken”.

* Persoonlijke Assistent: Bedankt voor je tijd en energie, het waren zeer leerzame maar vooral ook leuke trainingssessies! We hebben er veel van opgestoken.
* Directeur eigenaar: Ik moet je zeggen als ik ga bellen dan denk ik echt aan: “Telefoneren doe je goed, als je weet hoe het moet!”. En niet onbelangrijk: de eerste resultaten zijn al binnen. Wij hebben goede tips en handvatten mogen ontvangen met vooral doorzettingsvermogen. Het is goed dat theorie wordt afgewisseld met de praktijk.

Gemiddelde beoordeling van de training : 8
Gemiddelde beoordeling van de trainer: 8

Bouw- en ontwikkelbedrijf. Directeur en Personal Assistent (PA)

 

 

Referentie Software- en website professional, directeur:

“Esther wist ons al eerder prettig te verrassen in 2010 met de training:  Telefoneren doe je goed als je weet hoe het moet! Reden te meer om wederom met haar in zee te gaan voor de Salestraining en verkooptraining in 2011. Esther heeft ons team in drie dagdelen een verschrikkelijk goede training op maat gegeven. Echt heel leerzaam en leuk om te zien hoe iedereen enthousiast raakte. Absoluut een aanrader voor iedereen die ook wil leren scoren via de telefoon! “

 

Reacties cursisten commercieel maatwerktraject:

* Goede praktijkvoorbeelden.
* Fijn dat we goed begeleid worden, vol enthousiasme!
* Ik heb nieuwe inzichten gekregen voor commercieel bellen.
* Super dat we onze eigen verkoopstrategie hebben kunnen vinden.
* Nu zijn we steeds enthousiaster om te bellen en te scoren.
* Fijn dat we directe feedback krijgen van de trainer.
* Leuk, effectief en goed dat we dit samen hebben gedaan.
* Altijd positieve insteek.
* Het is super dat het op maat is en goed “past”.

Gemiddelde beoordeling en cijfer voor het trainingstraject een 9
Gemiddelde beoordeling en cijfer voor de trainer een 9,3

 

 

Referentie Accountantskantoor leidinggevende commerciele maatwerktraining

” De combinatie theorie en praktijk en de indeling van de training heb ik als zeer prettig ervaren. Mede door de begeleiding en uitleg van de trainer en de inmiddels opgedane theoretische kennis toe te passen in de praktijk, is mijn zelfvertrouwen dermate opgebouwd. Daardoor ben ik nu in staat commercieel en assertief een telefoongesprek te voeren. Tijdens het trainingstraject zijn de eerste successen reeds behaald. De training heeft aan mijn verwachting voldaan “.

” Het was voor mij allemaal nieuw. Alles sprak mij aan en ik ga proberen alles toe te passen. Het traject was erg leerzaam en alles is duidelijk uitgelegd door de trainer. Tevens is het geleerde goed toepasbaar in de praktijk “.

Gemiddelde beoordeling en cijfer voor de training een 8,5
Gemiddelde beoordeling en cijfer voor de trainer een 9

Leidinggevende secretariaat en management assistente

 

Partner en mede-eigenaar internationale organisatie

“Wij hebben jou in september 2010 ingeschakeld om twee van onze medewerksters te trainen op het gebied van koude acquisitie. Je hebt deze medewerksters getraind op het gebied van commercieel telefoneren. De medewerksters hebben zich ontwikkeld om professioneel en commercieel te kunnen profileren aan de telefoon. Wij danken je hartelijk voor het verzorgen van deze op maat geschreven incompany training. Wanneer onze organisatie in de toekomst het “salesteam” uitbreidt, willen wij graag weer een beroep op je doen “.

Partner en directeur

 

Diverse trainingen

Het maken van afspraken met potentiële klanten.
Het scoren van klanten en verhoging van uw omzet.
Inbound verkopen.
Outbound verkopen.

 

Interesse of informatie?

Wilt u ook scoren aan de telefoon? En op bezoek komen bij uw potentiële klant? Wilt u uw bestaande klanent in portefeuille houden? Of stelt u  de vraag: hoe kan ik mijn omzet verhogen?  Dan kan onze trainer u helpen. Heeft u vragen of wilt u meer informatie over de maatwerk verkooptrainingen? Neemt u dan contact op met onze trainer Esther, info@vanbronkhorst.nl of belt u met 072 5280884. Esther van Bronkhorst staat u graag te woord.

Foto: Gerard Vlaar
Auteur en teksten: Esther van Bronkhorst