Uw kassa rinkelt weer bij keuze maatwerk training personeel

U kunt de kassa weer laten rinkelen na een maatwerk trainingstraject met uw medewerkers.
Geplaatst op Mei 08, 2014 | Geplaatst in  Nieuws | Door Esther | Geen reacties

Uw winkel- en horecapersoneel trainen, daar hebben wij al jaren evaring mee. Vindt u, uw personeel ongeïnteresseerd en totaal niet betrokken? Loopt u omzet achter? Neem dan contact met onze trainer, Esther van Bronkhorst staat u graag te woord.

 

Onderstaand de referentie van één van onze vele opdrachtgevers training: “De medewerkster, het verkoop-visitekaartje in de winkel”.

Beste Esther,

Jij komt bij mij al heel lang in de winkel als klant. Op een goede dag raakte we aan de praat over het werk wat Esther doet en hoe dat bij ons in de winkel er aan toe gaat.

De reden om dit traject aan te gaan is dat na een periode in de winkel ik bemerkte dat het personeel wel wat hulp kon gebruiken om meer enthousiast om te gaan met de klanten.
En heel belangrijk: uit een goed verkoopgesprek resultaat te halen door te gaan verkopen.

Tijdens ons gesprek had Esther aangegeven dat de trainingen die zij geeft echt maatwerk zijn en dat bleek ook wel na afloop. Alles was afgestemd op onze winkel.

Esther heeft zich voor gedaan als mystery guest door middel van diverse bezoeken aan de winkel maar ook door te bellen, de mystery calls,  met het verzoek om informatie om een bepaald product.

We hebben 2 trainingsavonden gehad in de winkel. Het enorme voordeel is hiervan dat je op de werkvloer zelf heel goed de rollenspelen kan doen.  Esther heeft met haar enthousiasme en haar professionaliteit heel goed weten over te brengen naar al het personeel.

Dit haal je ook uit de evaluatieformulieren die het personeel heeft ingevuld. Er zijn gemiddelde cijfers uitgerold van een 8.8 voor training en een 9 voor de trainer. Deze cijfers geven heel goed weer hoe ik maar ook het personeel de trainingen hebben beleefd.

Esther het was TOP! Dank je wel!

Eigenaar landelijke winkelketen

Aan dit commerciële maatwerktraject hebben alle medewerkers deelgenomen, ook de directie en leidinggevende.

 

In deze tijden kunnen uw medewerkers veel meer omzet uit de klanten halen. Hoe u dit aanpakt daar kunt u onze trainer voor benaderen. Juist zij  is de ervaringsdeskundige op het gebied van verkoop op vele vlakken. Esther van Bronkhorst heeft ervaring vanuit de praktijk als trainer en zeker ook als verkoopster ook in de winkel.  Samengevat de perfecte combinatie om uw medewerkers de kneepjes van het verkoopvak te leren. Want verkopen is een vak apart en ook hier geldt voor ” Verkopen doe je goed, als je weet hoe het moet!”

U kunt contact nemen via het contactformulier of belt u met onze trainer 072 528 08 84. Zij staat u graag te woord.

 

Geen reacties