Telefoontrainingen

Telefoontraining: juist voor u op maat gemaakt

Professioneel telefoneren is te leren en absoluut een vak apart. Het eerste contact kan je maar in één keer goed doen. We denken allemaal dat we het goed doen. En we leven nu dan mag het toch wat losser. Niets van dit is waar. Het is van belang te leren hoe het echt hoort. Want: Telefoneren doe je goed, als je weet hoe het moet! Het onderdeel telefonie wordt niet altijd als een serieus onderdeel gezien binnen veel organisaties. Vaak wordt er gezegd: maar onze medewerker doet het toch goed! Na een aantal gesprekken gehoord te hebben blijkt dat men toch nog heel wat kan leren. Het onderdeel telefoneren kan u in de picture zetten bij uw medewerker door een maatwerk telefoontraining te volgen. Uw medewerker, of het nu gaat om de telefonist, eerste lijns medewerker, sales medewerker, manager of directeur, iedereen is verantwoordelijk voor de uitstraling van uw organisatie. Uw medewerker is hét tele-visitekaartje en u kan deze tenslotte maar één keer afgeven. Vandaag de dag zijn wij enorm veel bezig met e-mailen en het telefoneren verdwijnt naar de achtergrond. Zeker daarom is het van belang om aan de telefoon professioneel en zelfverzekerd te kunnen communiceren. Er zijn diverse mogelijkheden om een passende telefoonopleiding (telefooncursus) op maat voor u te realiseren. Wij hebben onderstaande trainingen ontwikkelend,  in de markt gezet en met succes gerealiseerd. De ervaringen en resultaten zijn bijzonder positief met de inhoud en de telefoon training. Wij trainen en hebben veel ervaring met callcenter medewerkers, klantenservice medewerkers, frontoffice medewerkers, back-office medewerkers en directie en management.

Ons aanbod

Telefoontraining / telefoonopleiding/ telefooncursus, onderstaand de keuze uit
Professioneel en klantvriendelijk telefoneren
Commercieel telefoneren
Outbound bellen van debiteuren en crediteuren
Professioneel en effectief telefoneren van functie X naar eerste lijns adviseur
Verkooptraining op maat
Het werven van afspraken op maat

Voor meer informatie neemt u dan even contact met onze trainer 072 528 08 84.

Wij bieden al meer dan 14 jaar maatwerk telefoontraining, of communicatietraining, verkoop, sales, receptie- en gastvrouw trainingen.  De kracht van onze organisatie is dat wij leveren u de juiste vakkennis in combinatie met zeer brede praktijkervaring van onze trainer. Bovendien heeft onze trainer inmiddels meer dan 1.500 cursisten opgeleid tot professionals aan de telefoon en in de communicatie. De beoordelingen van de cursisten zijn zeer hoog. Een 8,6 voor de trainingen van het jaar 2016 en voor de trainer Esther een 8,9. Daar zijn wij natuurlijk heel trots op!

Wij trainen incompany en ook in heel Nederland
Binnen onze organisatie is het juist mogelijk om bij u op kantoor, dus  in company te trainen. Mocht er geen geschikte trainingszaal beschikbaar zijn dan zijn wij bereid om in goed overleg met u verder te kijken voor een geschikte ruimte. Wij werken voor opdrachtgevers door heel Nederland van bijvoorbeeld een telefoontraining / telefooncursus in Alkmaar tot Maastricht en van Den Helder, Utrecht, Groningen tot Zeeland. Graag informeren wij u vrijblijvend in een persoonlijk onderhoud over de diverse mogelijkheden van de maatwerk trainingen. Samengevat, wij werken niet alleen in Noord-Holland en Alkmaar. Wij komen graag naar u toe!

 

Interesse of informatie in een telefoontraining?

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over de maatwerk telefoon trainingen? Neemt u dan contact op met onze trainer Esther, info@vanbronkhorst.nl  of belt u met 072 5280884. Esther van Bronkhorst staat u graag te woord.

Uw trainer Esther van Bronkhorst geeft de telefoontrainingen op maat.

Uw trainer Esther van Bronkhorst geeft de telefoontrainingen op maat.

 Foto: externe locatie en in company
 Auteur en teksten: Esther van Bronkhorst