Telefoonteam Rederij ’t Smidtje geslaagd

Begin 2015 begint goed: al weer 6 cursisten geslaagd. Bij Rederij 't Smidtje nemen ze de telefoon aan met een lach. Want: "Telefoneren doe je goed, als je weet hoe het moet!".
Geplaatst op Jan 14, 2015 | Geplaatst in  Nieuws | Door Esther | Geen reacties

De medewerkers van het team zijn geslaagd na een intensieve power telefoontraining commercieel gericht. Na deze trainingen konden de medewerkers van Rederij ’t Smidtje volmondig uitspreken: “Telefoneren doe je goed, als je weet hoe het moet!”.

De training is beoordeeld met een 9,1 en de trainer ontving een 9,2 van de cursisten. Hartelijk dank dames en heren voor jullie waardering en inzet. In het kader van samen sterk leveren wij maatwerk.

Reacties cursisten:
* De training is effectief confronterend
* Esther heeft ons geleerd: energiek om het anders te doen en weten hoe je dat moet doen.
* Fijn dat de trainer enthousiast is en ik heb geen moment gehad dat ik het saai vond.
* Esther je krijgt van mij een 10.
* Heb handvaten gekregen en veel geleerd.
* Verfrissend, helder en vooral leerzaam.
* De training is pro-actief en vooral zinvol.
* Het is prettig dat de training open is.

Manager en medewerkers dan voor jullie inzet en wie weet tot aan de telefoon!
Met vriendelijke (telefoon)groet,

Esther van Bronkhorst
Trainer

 

 

Geen reacties