Telefoon en balie nog lang onmisbaar

Geplaatst op Apr 28, 2009 | Geplaatst in  Nieuws | Door Esther | Geen reacties

Dinsdag 28 april 2009

DEN HAAG – Overheid en bedrijfsleven, met name banken houden er rekening mee dat de dienstverlening per telefoon en aan de balie nog tot in lengte van jaren zal blijven bestaan. Hoewel burgers voortdurend worden aangespoord om van internetdiensten gebruik te maken, blijkt er nog steeds een grote behoefte aan ouderwets persoonlijk contact.

Uit recent onderzoek van de Universiteit Twente blijkt dat internetgebruik nog geenszins het aantal telefoontjes van burgers heeft teruggedrongen. Bij de Belastingdienst, die de onderzoeker bij het onderzoek heeft betrokken, is het aantal telefoontjes de laatste jaren zelfs flink toegenomen, van 8 miljoen per jaar in 2004 tot 14 miljoen vorig jaar.
Dienstverlening via de telefoon en balie zal nog tot in lengte van jaren blijven bestaan.

Bron: Alkmaarsche Courant dinsdag 28 april 2009

 

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *