Professioneel Telefoneren en bezoekers ontvangen is te leren

Professioneel telefoneren en bezoekers ontvangen is te leren!
Geplaatst op Nov 09, 2017 | Geplaatst in  Nieuws | Door Esther | Geen reacties

LIMMEN, 9 november 2017. Al meer dan 13 jaar zijn wij de maatwerkspecialist op het gebied van telefoneren, commercieel telefoneren en bezoekers ontvangen. Bij aanname van de telefoon gaat het niet alleen om wat je zegt, zeker ook om de wijze waarop je het zegt. Niet voor niets is onze slogan en al meer dan 13 jaar: “Telefoneren doe je goed, als je weet hoe het moet”. Na een training en begeleiding van onze trainer kan uw medewerker het communicatieproces beter begrijpen en uw klant optimaal van dienst zijn. Uiteindelijk is de klant koning en hij wil prettig te woord gestaan worden. Ook als hij bijvoorbeeld boos is. Dit jaar 2017 trekt de markt enorm aan. Reden te meer om uw medewerkers op te leiden tot professionals aan de telefoon en in de communicatie. Goed telefoneren en bezoekers ontvangen is zeker te leren. Onze trainer kan u daarbij helpen en zij maakt voor¬† het verschil. Heeft u interesse in een maatwerk training of coaching, bel of mail ons gewoon! Wij staan u graag te woord.

Geen reacties