Onze Werkwijze

Hoe klantvriendelijk zijn uw medewerkers?

Achter ieder telefoontje schuilt een klant. Een belangrijke voorwaarde voor het binnenhalen van een klant is de klantvriendelijkheid van uw organisatie.

 

Advies op maat voor Management

Esther van Bronkhorst Trainingen & Advies adviseert en ondersteunt het management van bedrijven door het geven van trainingen om uw klantvriendelijkheid te verbeteren.
Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om teambuilding en coaching binnen uw organisatie tot stand te brengen. Niet onbelangrijk inmiddels meer dan 10 jaar!

 

Aantoonbare bewijs, juiste vakkennis en wist u dat …..

Citaat uit interview Alkmaar op Zondag

” Wat mij opvalt, is dat de cursisten het geleerde nog jarenlang vasthouden. Voor mij persoonlijk is dat een goed teken dat de cursist de juiste informatie op de juiste wijze blijvend weet toe te passen. Eén naam wil Esther zeker noemen waar zij heeft getraind in 2006 en 2008: Roele De Vries Recycling in Wognum. Dit bedrijf won in 2011 De Westfriesland Méérprijs. In het juryrapport werd de inbreng van de bereikbaarheid vermeld. Ik glom natuurlijk van trots in de zaal. Dit is het aantoonbare bewijs dat een training op maat bij Esther resulteert in blijvend resultaat “.

Bron: interview Alkmaar op Zondag 25 september 2011.

 

Mogelijkheden

Er zijn vele mogelijkheden om een op maat gemaakte training te realiseren. Zo biedt Esther van Bronkhorst Trainingen & Advies u de gelegenheid om van directeur tot telefoniste en omgekeerd een op maat gemaakte training te verzorgen. De training kan bij uw organisatie op kantoor worden gerealiseerd. De kracht van de in company training is dat de medewerkers in zijn of haar eigen vertrouwde werkomgeving de training en coaching kunnen volgen. De voordelen zijn: een vertrouwde omgeving waardoor de medewerker sneller zijn of haar verbeterpunten en -of knelpunten naar voren brengt. Uiteraard gaat de ervaren trainer tijdens de training in op de verbeterpunten, zodat er direct resultaat kan worden geboekt. Een ander voordeel is niet te vergeten de reistijdbesparing.

 

Enthousiasme en blijvend resultaat

Na het volgen van de training zijn de reacties van de cursisten zeer positief en enthousiast en met blijvend resultaat. Voor meer informatie klikt u aan op de button: “Referenties”.

 

Overige diensten

Tevens bieden wij u aanvullende services zoals een bereikbaarheidsonderzoek en de mystery guest service.

Auteur en teksten: Esther van Bronkhorst

Esther van Bronkhorst trots op haar 12,5 jaar jubileum voorjaar 2017

Esther van Bronkhorst trots op haar 12,5 jaar jubileum voorjaar 2017