Coaching on the job

Training on the job

Het komt vaak voor dat de communicatieve vaardigheden van één van uw medewerkers kan worden verbeterd.
U kunt er voor kiezen om voor uw medewerker een afgestemd maatwerk trainingprogramma op te starten. Het is gebruikelijk om het trainingtraject op de werkplek aan de hand van de praktijk te realiseren. U wilt toch ook zelfverzekerde medewerkers, zonder arrogantie en met klantvriendelijk gedrag! Onze coach benadert uw medewerker persoonlijk en haalt het beste uit uw medewerker tijdens de praktijk observatie en coaching.

Uit de praktijk gegrepen ……………………………

Een aantal reacties van cursisten

Coaching on the job
Maatwerktraject incompany coaching 1 op 1  “Telefoniste-receptioniste- opleiding”

* Zinvol en duidelijk. Het was goed dat het persoonlijk was.
* Ik heb nu geleerd hoe ik de klant moet aanspreken.
* Goed want ik heb geleerd nu beter om te gaan met “norse” mensen
* Leerzaam en duidelijke uitleg door de coach en trainer.
* De communicatieve vaardigheden zijn juist.
* Fijn dat de persoonlijke punten werden besproken.

Gemiddelde beoordeling van de training : 8.5
Gemiddelde beoordeling van de trainer: 8,5

De telefonistes en receptionistes. Dit telefoonteam heeft coaching ontvangen na het volgen van de maatwerktraining. Allen dames en 1 heer.

 

Reacties cursisten 1 op 1 coaching on the job Software organisatie

* Puntjes weer op de dikke “I”gezet.
* Goede persoonlijke begeleiding.
* Persoonlijke onderwerpen die mij raakten, kwamen aan de orde.
* Positief. Bovendien heb ik indicaties ontvangen om nog beter te worden.

Technische helpdeskteam van software-organisatie bestaande uit 3 heren.

Reacties maatwerktraject coaching on the job Telefoniste-receptioniste opleiding

Leerzaam en praktisch. Ik heb geleerd ook hoe ik de mensen professioneel te woord sta. Dit ben ik al aan het toepassen. Na het derde telefoongesprek ging het al beter. Ik ga de geleerde adviezen en tips zeker toepassen.

Telefoniste/receptioniste

 


Maatwerktraject coaching on the job

Voorinformatie
Tijdens dit traject zijn de medewerkers 1-op-1 gecoacht op hun gedrag en wijze van communiceren aan de telefoon naar de klanten toe. “Het fijne en veilige is dat  het persoonlijk is en onze trainer Esther ons al kent van het maatwerktraject, de trainingsdag van vorig jaar”.

Reactie 1e cursist:
De coaching on the job en het beluisteren van mijn eigen gesprekken is leerzaam. Het geleerde tijdens de training van ruim een jaar geleden komt weer aan de orde. Het is goed om te doen want mijn eigen praktijk is altijd leerzaam.

Reactie 2e cursist:
Het is fijn dat het in een ongedwongen sfeer plaatvond. Ik heb geleerd tijdens de persoonlijke coaching om professioneel te blijven en mijn persoonlijke leerdoelen aan te scherpen.

Reactie 3e cursist:
Voor mij persoonlijk is de 1-op-1 coaching leerzaam want je leert tenslotte nog elke dag.
De aanbevelingen zijn goed bruikbaar.
De training is zeer positief opgezet.
Het is goed dat ik mezelf nu een keer kon horen en hoe dat overkomt op anderen.

 

Opgeleid tot profesionele trainer en co-active coach en mediator
Onze trainer en coach is opgeleid tot Co-active coach en professionele trainer en werkt al meer dan 12,5 jaar met meer dan 1.500 cursisten in heel Nederland.

Esther van Bronkhorst maakt graag een afspraak met u. Neemt u contact op met esther@vanbronkhorst.nl of belt u met 072 5280884.

Communiceren doe je zo!

Foto: Bertil van Beek
De trainer op kantoor in Alkmaar aan de telefoon.
Auteur en teksten: Esther van Bronkhorst