Introductie

Meer dan 13,5 jaar en meer dan 1.600 cursisten getraind!

Introductie en oprichting
Esther van Bronkhorst: “Het is mijn missie om heel Nederland professioneel te leren telefoneren en om de cursisten op het hoogste niveau met de hoogste kwaliteit te brengen aan de telefoon en in de communicatie”.

Hoe is het eigenlijk allemaal begonnen?
Toen de Alkmaarse Esther van Bronkhorst 25 lentes jong was, wist ze het al. “Ik wil heel graag medewerkers die telefoneren, communiceren en klantcontact hebben, trainen en adviseren zoals je hoort te communiceren! Zakelijk, professioneel, klantvriendelijk, commercieel met overtuiging en anno NU”, aldus Esther. Bijna 15 jaar later ging haar wens in vervulling. Op 24 september 2004 startte Esther van Bronkhorst “haar eigen” en “eerste trainings-en adviesbureau voor telefoon- en communicatietrainingen van Alkmaar en verre omgeving”. Esther: “Na een carrière van totaal 25 jaar in de functie van telefoniste receptioniste en gastvrouwe, juridisch secretaresse en directiesecretaresse bij diverse commerciële multinationals had ik genoeg bagage in mijn rugzak om te starten”. Als geen ander kan ik zelf begrijpen en voelen hoe de telefoniste / secretaresse, medewerker zich voelt in een bepaalde situatie”. Omdat ik dit ook allemaal in de praktijk heb ervaren. Het mooiste compliment kreeg ik van een secretaresse na het volgen van de maatwerktraining: “Cursus geven doe jij goed, omdat jij weet hoe het moet!” Aldus de trainer Esther.

Maatwerktrainingen
Inmiddels is Esther van Bronkhorst meer dan 13,5 jaar gespecialiseerd in het geven en het ontwikkelen van in company maatwerk telefoontrainingen en communicatietrainingen en coaching. Onze trainer en coach adviseert u in uw telefoon- en communicatiebeleid op maat. Wat zo fijn is onze trainer geeft u “persoonlijk advies”. De inhoud en het maatwerk is kwalitatief van hoog niveau en is absoluut klantgericht. Wij leveren ECHT maatwerk in zeer brede zin des woords. Een optimaal zakelijk partnership staat bij ons hoog in het vaandel en de afterservice dienst heeft een blijvend karakter. Het spreekt voor zich dat de expertise en de ervaring volop aanwezig zijn om samen met u als opdrachtgever het maatwerk tot een succes te brengen.

Slogan en missie
De oprichter en bedenker van ons succesvolle format heeft haar eigen ontwikkelde slogan:
“Telefoneren doe je goed, als je weet hoe het moet!”, goed in de markt gezet. Meer dan 1.500 cursisten spreken deze slogan na het volgen van een training met volle overtuiging uit. Al het geleerde tijdens de training wordt door de cursist direct opgepakt en in de praktijk met enthousiasme en plezier toegepast. De cursist staat individueel en klassikaal centraal en krijgt optimale aandacht en coaching tijdens de training.

Reactie docent trainersopleiding n.a.v. resultaten van maatwerktraject gerealiseerd door onze trainer
Geweldige prestatie! Gefeliciteerd met dit prachtige resultaat. Kwaliteit wordt gezien, gevoeld en gehoord!

Reactie opdrachtgever
Bij Esther van Bronkhorst kregen wij geen standaardtraining, maar juist een die toegespitst is op ons bedrijf en onze medewerkers.

Insteek, inzet en vakkennis

De cursisten houden na jaren het geleerde nog goed vast. De trainingen worden gerealiseerd door onze trainer met oprechte passie en enthousiasme, zijn inhoudelijk bijzonder breed, worden no-nonsense gegeven en zijn zeer geschikt voor cursisten met diverse niveau’s van LBO-MBO tot HBO-Universitair. Dit kan worden geconcludeerd uit de vele ervaringen met de cursisten die een maatwerktraining hebben gevolgd met diverse niveau’s. Een uniek aanbod voor een ieder die een leerzame (telefoon) communicatie training wil volgen met persoonlijke aandacht en met duurzaam resultaat.

Uitstekende combinatie
Esther is een ervaren gecertificeerde professionele trainer, co-active coach, veranderadviseur met veel praktijkervaring en inlevingsvermogen. De enorme theoretische kennis combineert zij met meer dan 25 jaar praktijkervaring op haar vakgebied: telefoneren en communiceren. Dit is mede de perfecte combinatie om goed te kunnen trainen, adviseren, coachen en het professioneel ondersteunen van uw team en medewerkers. De trainer heeft inmiddels meer dan 1.500 cursisten (januari 2017) getraind en mede hierdoor de meeste ervaring opgebouwd. Wij werken met ons eigen professionele apparatuur. Trainen theorie én praktijk in de juiste balans. Flexibiliteit is volop aanwezig of het nu gaat om een dagtraining, een dagdeeltrainig, een avondtraining of een zaterdagtraining. In goed overleg met de opdrachtgever wordt de beste optie welke (telefoon)cursus met de juiste en passende componenten geadviseerd en ingepland.

In company in heel Nederland
Wij werken voor opdrachtgevers door heel Nederland van bijvoorbeeld Alkmaar tot Maastricht en van Den Helder, Utrecht, Groningen tot Zeeland. Graag informeren wij u vrijblijvend in een persoonlijk onderhoud over de diverse mogelijkheden van de maatwerk trainingen.

Hoge waarderingen
De cursisten geven de training en de trainer al vanaf 2004 een gemiddeld zeer hoog cijfer. De cursist geeft deze beoordeling vanuit zijn of haar beleving na een aantal uren interactief trainen. Door de interactieve training gaat de cursist zowel letterlijk als figuurlijk in beweging. Dit betekent dat het geleerde en de tips en adviezen positief worden ontvangen. Het goed overbrengen en op de juiste wijze” hoe professioneel te telefoneren en te communiceren”, is een vak apart en dendert prettig en op een leuke manier bij de cursist binnen. Met als positief resultaat dat de cursist direct de volgende dag als professional gaat telefoneren en communiceren naar uw klanten en overige relaties toe. En hier gaat het uiteindelijk allemaal om.

 

 

Hoge waarderingen! Beoordelingen van cursisten deelname aan maatwerktrainingen in 2017

Gemiddelde cijfer voor de training: 8,7

Gemiddelde cijfer voor de trainer:  8,9

 

Hoge waarderingen! Beoordelingen van cursisten deelname aan maatwerktrainingen in 2016

Gemiddelde cijfer voor de training: 8,6

Gemiddelde cijfer voor de trainer:  8,9

 

Hoge waarderingen! Beoordelingen van cursisten deelname aan maatwerktrainingen in 2015

Gemiddelde cijfer voor de training: 8,6

Gemiddelde cijfer voor de trainer:  8,8

 

Hoge waarderingen! Beoordelingen van cursisten deelname aan maatwerktrainingen in 2014

Gemiddelde cijfer voor de training: 8,8

Gemiddelde cijfer voor de trainer:  9

 

Hoge waarderingen! Beoordelingen van cursisten deelname aan maatwerktrainingen in 2013

Gemiddelde cijfer voor de training: 8,6

Gemiddelde cijfer voor de trainer:  8,8

 

Hoge waarderingen! Beoordelingen van cursisten deelname aan maatwerktrainingen in 2012

Gemiddelde cijfer voor de training: 8,5

Gemiddelde cijfer voor de trainer:  8,8

 

Hoge waarderingen! Beoordelingen van cursisten deelname aan maatwerktrainingen in 2011

Gemiddelde cijfer voor de training:  8,5

Gemiddelde cijfer voor de trainer:   8,9

Esther van Bronkhorst Trainingen & Advies 12,5 jarig jubileum.

Esther van Bronkhorst Trainingen & Advies 12,5 jarig jubileum.

 


De maatwerkspecialist
Onze trainer kan zich dan ook met trots noemen: “De maatwerkspecialist in telefoon- en communicatietrainingen” van de telefoniste tot directeur. Sinds 2004 in onze trainer gecertificeerd “Professionele Trainer” en “Co-Active Coach” . In 2012 heeft onze trainer de opleiding “Verandermanagement” bij de Business Universiteit Nyenrode met positief resultaat afgerond.  Ook in het jaar 2012 heeft de trainer de opleiding Conflict Awareness & Mediation van Martin Snoddon voltooid.  Mede door de zeer ruime praktijkervaring van de hoge aantallen maatwerk trainingen en het ontwikkelen hiervan kan onze trainer zich ook bedrijfs- en organisatie-adviseur en veranderdeskundige noemen.

Wat zeggen de klanten en cursisten over deze organisatie en de trainer?
Interesse in referenties en waarderingen van cursisten en opdrachtgevers?
Klikt u dan aan op de button: referenties opdrachtgevers
of op de button: referenties cursisten

Onze trainer staat u graag te woord
Heeft u vragen? Wilt u een afspraak maken? Dan zijn wij bereikbaar op onderstaande gegevens. Een tevreden klant is immers goud waard. Stelt u zich wel eens de vraag hoe klantvriendelijk en commercieel uw medewerkers(sters) van uw organisatie eigenlijk zijn? Neemt u dan contact op met onze trainer. Een afspraak maken is zo gemaakt. Belt u gewoon even met Esther van Bronkhorst, zij staat u graag te woord. Telefoon : 072-5280884. U mag natuurlijk ook e-mailen naar Esther van Bronkhorst persoonlijk: info@vanbronkhorst.nl .

 


Esther van Bronkhorst op kantoor met de bekende Roze telefoon uit de serie Zeg ‘ns Aa, 
Foto: Mark Kuipers
Auteur teksten op deze website: Esther van Bronkhorst