Esther van Bronkhorst traint 1000ste cursist bij Yulius

Esther van Bronkorst 1000ste cursist
Geplaatst op Apr 10, 2013 | Geplaatst in  Media | Door Esther | Geen reacties

Alkmaar, “Telefoneren doe je goed, als je weet hoe het moet!”.

Met die slogan startte Esther van Bronkhorst ruim 8,5 jaar geleden haar eigen trainings- en adviesbureau. Professioneel en klantgericht telefoneren is een vak apart. Donderdag 28 maart hebben Esther van Bronkhorst en de medewerksters van Yulius afdeling Secretariaat Informatie & Aanmelding en de Coördinatoren, geproost op de 1.000 ste getrainde cursist. De 1.000ste cursist ontving een cadeaubon en was daar zeer content mee. Onder het genot van een glas champagne hebben de trainer en de dames het gezamenlijke succes gevierd. Intensief maatwerk traject De dames van Yulius, een expertiseorganisatie in Zuidwest-Nederland die zich richt op het bieden van zorg in iedere levensfase van cliënten met complexe psychische problematiek , hebben een intensief maatwerk trainingstraject gevolgd.

 

Reacties observatie en coaching on the job

positieve opbouwende coaching waaruit blijkt dat telefoneren echt wel een vak is en niet iets wat je er even bij doet. Doeltreffend, goede feedback van trainer en zeer oplettend. Ik ga de adviezen al toepassen.

 

Reacties leidinggevende

Wij hebben voorbeeldzinnen ontvangen die wij kunnen gebruiken. Ook sluit de training goed aan bij de leerdoelen. De training is aangesloten op onze praktijk en is absoluut enthousiasmerend. De trainer maakt goed contact met iedereen op een positieve manier. Het is prettig dat Esther zoveel van het vak weet en onze praktijk.

 

Reacties secretaresses

De trainingen zijn doelgericht, leerzaam en duidelijk. De trainer heeft zich verdiept in onze organisatie en afdeling. In vond het een leuke en leerzame training. Mede door Esther haar positieve en blije uitstraling en persoonlijkheid. Ik heb toch wel weer geleerd. Inderdaad: Telefoneren doe je goed, als je weet hoe het moet! Bedankt Esther.

Reacties coördinatoren

Het was goed dat er een trainer met kennis van zaken stond. Wij hebben prettige handvaten ontvangen en de kennis hoe te telefoneren. Doe je vak met overtuiging en goed dat er enthousiaste kennisoverdracht was. De twee trainingsdagen zijn zeker praktijkgericht en op maat voor ons gemaakt en zijn beoordeeld met een 8,7 en de trainer ontving een 8,8.

 

Van secretaresse naar zakenvrouw

Als oud-secretaresse en telefoniste weet de Alkmaarse zakenvrouw precies hoe het wel moet. Maar liefst vijfentwintig jaar werkervaring bij verschillende werkgevers en 8,5 jaar trainerservaring heeft haar gebracht waar zij nu staat. Inmiddels heeft Esther trainingen, coaching en advies gegeven aan meer dan 1.000 cursisten. De trajecten zijn intensief en bestaan uit kleine groepen. Iedereen krijgt de volle aandacht. Dat geeft zelfvertrouwen en blijvend resultaat op maat. Het totale pakket van haar bureau is absoluut veel breder geworden dan telefoontrainingen alleen. Esther: Met power en passie draag ik de juiste kennis over en de hoogste kwaliteit wordt bij mijn bureau gezien, gevoeld en gehoord.

Download artikel

Bron: Alkmaars Weekblad

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *