Esther van Bronkhorst traint 1.600ste cursist

Mijlpaal Esther van Bronkhorst traint 1600ste cursist
Geplaatst op Dec 22, 2017 | Geplaatst in  Media, Nieuws | Door Esther | Geen reacties

Esther van Bronkhorst traint 1.600ste cursist bij Smit & Partners in Heiloo
“Telefoneren doe je goed, als je weet hoe het moet!”. Met die slogan en missie startte Esther van Bronkhorst ruim 12,5  jaar geleden haar eigen trainings- en adviesbureau. “Professioneel en Klantgericht Telefoneren en Commercieel Communiceren”, is een vak apart. Donderdag 30 november hebben de trainer en de medewerkers van Smit & Partners geproost op de 1.600 ste opgeleide cursist.  De gelukkige winnaar Jeffrey ontving een cadeaubon en is daar blij mee. Onder het genot van een glas champagne hebben de trainer en de dames en heren het gezamenlijke succes gevierd.

Intensief maatwerk traject
De medewerkers hebben een intensief maatwerk trainingstraject gevolgd. Een reactie van de maatwerk trainingen van één medewerker is: “Esther, echt goed en fijn dat alles rustig werd behandeld. Ook kreeg ik goede voorbeelden waar ik mee aan de slag kan”.
Reacties cursisten
De training is leerzaam, zeer goed fundament en vooral leuk. De trainingen zijn dynamisch, effectief en duidelijk en vooral zeer goed voorbereid. Ik ga meer zelfverzekerd overkomen en de touwtjes in handen nemen. Prima toe te passen, fijne sfeer open en inspirerend. Heel goed dat de nieuwe collega’s nu ook ervaren hoe het moet. Superfijn dat iedereen aan bod kwam. Helemaal goed dat ik mezelf kon laten zien, wat ik kan. De tijd is omgevlogen en goed dat we ons eigen input konden gebruiken.

Weer met de trainer in zee
Na eerdere trajecten gerealiseerd te hebben bij Smit & Partners in 2015,  heeft de eigenaar Thijs Smit er voor gekozen wederom met Esther van Bronkhorst in zee te gaan. De nieuwe medewerkers hebben de twee praktijkgerichte en op maat ontwikkelde trainingsdagen met enthousiasme en succes afgerond.

Excellente dienstverlening
Bij dit traject hebben de cursisten geleerd de klant altijd excellent met de juiste aandacht, per telefoon, per mail of face to face te benaderen. Als de klanten bellen, krijgen zij altijd een vriendelijke behulpzame medewerker aan de telefoon die absoluut een goed gevoel bij de klant achterlaat. En daar gaat het uiteindelijk allemaal om in de business!

Samen succesvol

De trainer geeft adviezen in de communicatie die het verschil kunnen maken. Er is een bewustwording opgetreden van zaken die gewoon lijken maar anders en beter kunnen. Eenmaal goed opgeleid geeft zoveel rendement voor nu en de toekomst. Tenslotte zijn de medewerkers van een bedrijf het visitekaartje van de organisatie. Dit geeft heel veel meerwaarde naar de klanten en de eigen organisatie. Daarom is het zaak dat de medewerkers worden opgeleid met een maatwerk training. Succes heb je niet zomaar, dat doe je echt ‘samen’”.

Volg ons op Facebook

Foto:  team Smit & Partners in het midden de trainer Esther van Bronkhorst.

De 1600 ste cursist is opgeleid bij Smit & Patners

De 1600 ste cursist is opgeleid bij Smit & Patners

 

Geen reacties