Esther van Bronkhorst traint 1.200ste cursist bij GP Groot

Esther van Bronkhorst traint 1.200ste cursist bij GP Groot en Roele De Vries in Alkmaar.
Geplaatst op Mrt 26, 2014 | Geplaatst in  Media | Door Esther | Geen reacties

Alkmaar, “Telefoneren doe je goed, als je weet hoe het moet!”.
Met die slogan en missie startte Esther van Bronkhorst 10  jaar geleden haar eigen trainings- en adviesbureau. “Professioneel en Klantgericht Telefoneren en Communiceren”, is een vak apart. Donderdag 20 maart hebben de trainer en de medewerkers van GP Groot en Roele De Vries, de afdelingen Klantenservice en Aanname geproost op de 1.200 ste opgeleide cursist.  De 1.200ste cursist ontving een cadeaubon en was er heel blij mee. Onder het genot van een glas champagne hebben de trainer, de dames en heren het gezamenlijke succes gevierd.

Intensief maatwerk traject
GP Groot is een onderneming die met 700 toegewijde mensen actief is in drie marktsegmenten: inzameling en recycling, brandstoffen en oliehandel, en infra en engineering. De medewerkers hebben een intensief maatwerk trainingstraject gevolgd. Een reactie van de maatwerk trainingen van één medewerkster is: “Esther, wat ik zo mooi vind, is dat jij weet door jouw ervaring overal wel een antwoord en of advies op.

Reacties 3 leidinggevenden
“De trainingen zijn top, leuk en vooral leerzaam. Wij kunnen nu verder met de adviezen op onze afdelingen. De trainingen zijn goed toepasbaar in de praktijk. Je merkt dat het geleerde echt werkt in de praktijk en daar doen we het voor. De trainingen zijn absoluut interactief en er zijn zeker veel praktijksituaties besproken. Ook hebben wij zeker prettig samengewerkt om dit positieve resultaat op maat te bereiken.

Reacties cursisten
De trainer geeft adviezen in de communicatie die het verschil kunnen maken. Er is een bewustwording opgetreden van zaken die gewoon lijken maar anders, beter kunnen en moeten. Ik heb goede feedback ontvangen. De training is interessant, proactief, goed voorbereid en leerzaam. De training met elkaar is heel fijn omdat ik ook van andere afdelingen leer met hun onderwerpen. Ik heb zeker goede handvaten gekregen om diverse onderwerpen af te handelen. Ook heb ik er veel van geleerd. Het is vooral een positieve training. Goede trainster en we zijn allemaal bezig met onze teambuilding. De training geeft mij zelfvertrouwen. De training vind ik juist zo prettig omdat deze zo praktijkgericht is. Fijn dat er op persoonlijke vlakken aandacht werd gegeven. Na deze trainingen gaan we er op toosten. Ik ga professioneel om met de klant en geef de klant zeker een warm bad.

Weer met de trainer in zee
Na eerdere trajecten gerealiseerd te hebben bij Roele De Vries in 2006 en 2008,  heeft GP Groot er voor gekozen wederom met Esther van Bronkhorst in zee te gaan. De observatie on the job en de twee trainingsdagen zijn praktijkgericht en op maat ontwikkeld. De trainingen zijn beoordeeld met een 8,6 en de trainer ontving voor haar presentatie en overdracht een 8,8.

Excellente Dienstverlening: van een 8 naar een 9+
Als Alkmaarse zakenvrouw weet zij precies hoe het wel moet. Met maar liefst 10 jaar trainerservaring en met alle kennis en ervaring uit de praktijk heeft haar gebracht waar zij nu staat. Inmiddels heeft Esther van Bronkhorst trainingen, coaching en advies gegeven aan meer dan 1.200 cursisten door het hele land. Bij dit traject hebben de cursisten geleerd de klant te benaderen van een 8 naar een 9+. In ons vak noemen wij deze benadering:  “Excellente Dienstverlening”. Als de klanten bellen met GP Groot, krijgen zij altijd een vriendelijke behulpzame medewerker aan de telefoon die absoluut een goed gevoel bij de klant achterlaat.  En daar gaat het uiteindelijk allemaal om in de business!

Foto:  team GP Groot en Roele De Vries. Rij staand 4e van links met paarse jasje de trainer Esther van Bronkhorst.
Bron: Alkmaars Nieuwsblad nr. 13, 26 maart 2014.

 

 

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *