Bediening telefooncentrale

Training bediening telefooncentrale

Binnen de organisatie is het van groot belang dat de telefoniste efficiënt en professioneel de telefooncentrale kan bedienen en klanten of gasten ontvangt. Een combinatie telefoon- receptioniste opleiding is mogelijk in een groep of individueel op maat. Esther van Bronkhorst Trainingen & Advies biedt u de mogelijkheid om, bijvoorbeeld na aanschaf van een nieuwe telefooncentrale, de (nieuwe) telefoniste te coachen en op te leiden. Wij hebben veel ervaring met het instrueren van de nieuwste apparatuur. Het goed kunnen omgaan en hanteren van de telefoon is een eerste vereiste om professioneel om te gaan met het inkomende en uitgaande telefoonverkeer. Onderstaand een van de vele praktijkvoorbeelden.

 

Referentie internationale organisatie/multinational

Mrs. Esther van Bronkhorst specialized in Telephone Training has helped us in improving our customer leadership skills for a group of 100 leaders and team members, specifically in our telephone behavior.

This training consisted of:

* New Telephone Configuration

* Customer Call Handling

* Call Follow-up

* Customer Oriented Call Handling for the receptionists

Mrs Esther van Bronkhorst has carried out this telephone coaching assignment very well and her impact on our customer leadership skills by phone has been wel preceived by the Dutch management team.

Yours sincerely, HR Business Projects Leader Benelux

 

Referentie buitenlandse trainer inzake het samenwerkingsverband

“It was a pleasure to work with Esther, due to her professional approach and excellent understanding of our joint customers requirement. I look forward to working with her again in the future.”

Owner, trainer telecom

 

Foto: Fotomel
Auteur en teksten: Esther van Bronkhorst