Communicatietrainingen

Voor u op maat gemaakt

Goed communiceren is zo eenvoudig nog niet. Een succesvol eerste face-to-face contact is bepalend voor de relatie met de andere  partij, uw klant of toekomstige klant. Vandaag de dag zijn wij enorm veel bezig met social media, zoals e-mailen, twitteren en het persoonlijk contact verdwijnt naar de achtergrond. Zeker daarom is het van belang om tegenover een persoon ook professioneel en zelfverzekerd te kunnen communiceren. Er zijn diverse mogelijkheden om een passende communicatie training en cursus op maat voor u te realiseren. Theorie en praktijk komen absoluut aan de orden en zijn in balans tijdens de maatwerk trainingen. Inmiddels hebben wij na 13,5 jaar ervaring onderstaande trainingen ontwikkelend en met goed resultaat in de markt gezet en met absolute succes gerealiseerd. De ervaringen en resultaten zijn bijzonder positief.

 

Ons aanbod

Effectief en assertief communiceren.
Conflicthantering en hoe nu verder?
Feedback geven en ontvangen.
Klachtenafhandeling.
Omgaan met lastige bellers en klanten.
De receptionist(e) gastvrouw uw visitekaartje van het bedrijf.
Het gastvrouwschap Hospitality van ontvangst tot vertrek.
De optimale samenwerking tussen manager en secretaresse.
Omgaan met diverse klanten.
Effectief en professioneel communiceren per e-mail.
Het scoren van afspraken en opdrachten
Werken aan optimale teambuilding.

Er is natuurlijk veel meer te leren, uiteraard in overleg met u, de opdrachtgever.

 

Interesse en informatie?

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over de maatwerk communicatie trainingen? Neemt u dan contact op met onze trainer info@vanbronkhorst.nl of belt u met 072 5280884. Esther van Bronkhorst staat u graag te woord.

 

Foto: Esther van Bronkhorst Trainingen & Advies
Auteur en teksten: Esther van Bronkhorst