Cases

Meer dan 14 jaar en hoge waarderingen! Beoordelingen van cursisten deelname aan maatwerktrainingen in 2017

Gemiddelde cijfer voor de training: 8,7

Gemiddelde cijfer voor de trainer:  8,9


Business Cases

Onderstaand een greep uit onze trajecten

Reacties van een grote uitgever directie:
De trainingen zijn vol enthousiasme, zeer professioneel gegeven door Esther. Iedereen vond de training positief en de kwaliteit van de telefoongesprekken zijn vooruit gegaan.

Namens directie en office manager. 

Directie ziekenhuis:
Esther is een zeer enthousiaste betrokken trainer en zij heeft een antenne voor wat er speelt in een organisatie en speelt daar met maatwerk op in. Ons team is een stap verder in hun telefonische vaardigheden.

Namens directeur en office manager. 

 

Directie transportbedrijf:
De medewerkers hebben diverse achtergronden en functies en ervaring, Esther wist dan ook iedereen erbij te betrekken. De medewerkers hebben er allemaal wat van opgestoken zowel de telefoonvaardigheden als de interne communicatie. Zeker hebben de trajecten positief bijgedragen aan de interne communicatie en de telefoonvaardigheden van alle medewerkers.

Namens directie en HR manager.

Opleidingsinstituut
“Esther, wat me opvalt is dat de medewerkers het geleerde nog heel goed vasthouden en toepassen na 1 jaar de training gevolgd te hebben in september 2010.  Ze hebben duidelijk veel plezier aan de telefoon en handelen de gesprekken professioneel af. Plezier in hun werk is prettig om te horen en te zien.

Namens Hoofd afdeling Servicedesk.

 

Software organisatie
Esther wist ons al eerder prettig te verrassen met de training “Telefoneren doe je goed als je weet hoe het moet”. Reden te meer om wederom met haar in zee te gaan voor de Salestraining. Esther heeft ons team in drie dagdelen een verschrikkelijk goede training op maat gegeven. Echt heel leerzaam en leuk om te zien hoe iedereen enthousiast raakte. Absoluut een aanrader voor iedereen die ook wil leren scoren via de telefoon!

Namens directie.

 

Makelaarskantoor
Voor een makelaar in opleiding heeft Esther een 1 op 1 traject verzorgd incompany. Directie: het heeft onze organisatie gefascineerd om te zien hoe jij met een jongeman op een gelijkwaardige voet weet te communiceren. Onze medewerker heeft een bijzonder periode met de trainer meegemaakt. Waarbij het geleerde goed is blijven hangen. Na de cursus hebben wij een andere medewerker gekregen die vrij weet te communiceren en verbaal een stuk sterker is geworden. Zijn zelfvertrouwen is aanmerkelijk toegenomen, wat wij aan de inhoud van de curus en begeleiding kunnen toerekenen. Mocht er in de toekomst weer een nieuwe medewerker bij ons in dienst treden dan zullen we in een voorkomend geval weer graag van jouw expertise (gespecialiseerd in maatwerk) gebruik willen maken.

Namens directie.

 

Medische zorg
Bedankt voor de waardevolle cursus die je ons gegeven hebt. De cursus wilden wij als teambuilding gebruiken. Hoe kunnen we elkaar op een juiste manier feedback geven? Het is geweldig hoe jij een ieder van ons een spiegel kan voorhouden op een manier die niet als negatief wordt ervaren. Het team was ook enthousiast over deze cursus en alles werd positief maar confronterend ontvangen. Heel leerzaam voor iedereen vanwege de gezamenlijke discussie op deze gesprekken. Het was een op maat gebrachte cursus die mogelijk vervolg kan krijgen bij andere afdelingen van ons bedrijf.

Namens manager.

 

Groothandel
Via internet kwam de opdrachtgever bij Esther van Bronkhorst terecht. De persoonlijke en professionele website heeft ons doen besluiten om contact met dit bedrijf te zoeken. De wijze waarop de contacten tot stand kwamen spraken ons enorm aan. De trainer heeft een op maat gemaakte training bij ons aangeleverd, volledig gericht op ons bedrijf. Esther heeft een aantal trainingen zowel 1 op 1 als in groepsverband alle theorie in de praktijk weten om te zetten. Hetgeen dat is aangeboden is waargemaakt. Dit deed zij op een fijne, rustige en zeer professionele manier.

Namens hoofd PZ.

 

Reintegratie-traject
De trainer Esther van Bronkhorst heeft een maatwerk traject verzorgd 1 op 1 voor een kandidate die een werkervaringsplaats heeft ontvangen. Na het volgen van een intensief trainingstraject en mede door de theoretische kennis en de praktische handvatten aan te geven heeft de kandidate samen met de trainer het tot een succes kunnen brengen. De kandidate is van een werkervaringsplaats naar een parttime baan doorgegroeid. De training was zeer professioneel en Esther is een vakvrouw die haar beroep vol passie uitvoert.

Namens de opdrachtgever en het reintegratiebureau.

 

Verzorgingssalon
Voor een team van specialisten heeft de trainer onze creatieve mensen geleerd de klanten op de juiste manier te benaderen, per telefoon en in onze salon. En het bleek dat er ruimte was voor verandering en verbetering. Door de mystery guest bezoeken konden wij een onafhankelijk oordeel ontvangen. Op een professionele en persoonlijke wijze is dit bespreekbaar gemaakt. De trainer heeft op een positieve wijze ons aangepakt en wij zijn er allemaal van overtuigd dat dit onze onderneming ten goede komt.

Namens:  directeur eigenaar.

 

Accountantskantoor
Na de telefoon- en communicatietraining, Telefoneren doe je goed, als je weet hoe het moet,  die we hebben gevolgd in het voorjaar van 2010 hebben wij een commerciële maatwerktraining mogen volgen. Twee medewerkers hebben wij laten trainen door Esther van Bronkhorst op het gebied van koude acquisitie. Door deze training hebben deze medewerkers zich ontwikkeld in het voeren van commerciële gesprekken. Zij kunnen zich namens onze organisatie professioneel, commericeel en bovendien succesvol profileren aan de telefoon. Wij danken je hartelijk voor het verzorgen van deze op maat geschreven incompany training.

Namens de opdrachtgever en partner.

 

Expertisebureau
De administratie en het secretariaat heeft een communicatie- en telefoontraining op maat gekregen. De dag was voor een ieder van het team interessant om met genoeg baggage aan de slag te gaan. De telefonische helpdesk kan nu iedereen die belt met vragen en of opmerkingen zo snel mogelijk en accuraat mogelijk helpen. Dit is wat wij wilden bereiken.

Namens de opdrachtgever en hoofd afdeling.

 

Accountantskantoor
Bij een groot landelijk aangesloten accountantskantoor heeft de trainer een maatwerktraject neergezet voor de telefonistes en secretaresses. Het traject was op maat en met blijvend resultaat. De dames hebben leren telefoneren en communiceren op een professionele wijze.

Namens hoofd secretariaat.

 

Maatwerk Softwarespecialist
Onlangs was het eerste contact met deze organisatie. De manager was op zoek naar een bureau voor een opleiding voor de telefoniste. Na een verhelderend gesprek over wat telefonie voor dit bedrijf kon betekenen ontving het bedrijf twee dagen later de keurig verzorgde brochure. Hierna volgende een kennismakingsgesprek. De training werd gepland. Inmiddels heeft het hele team: 9 medewerkers inclusief het management de training met succes afgerond. Deze organisatie heeft met Esther van Bronkhorst een doorlopend traject ingezet. Manager organisatie: ” Mochten er in de toekomst nieuwe medewerkers bij komen dan zal onze organisatie de nieuwe medewerkers zeker weer bij Esther de cursus laten volgen “.

Namens Manager en mede-eigenaar softwarespecialist op maat.

 

Handelsorganisatie
Bij een handelsorganisatie hebben het directiesecretariaat, de telefonisten, baliemedewerksters en een logistiek medewerkster een maatwerktraining gevolgd. De training is in zijn geheel maatwerk en op de organisatie afgestemd. De opdrachtgever en de medewerksters hebben een intensief traject met succes doorlopen. Het geleerde wordt nog steeds correct uitgevoerd.

Namens directie

 

Reactie cursiste
” Ik wil mijn dank uitspreken voor de leerzame en goede cursusdag die ik en mijn collega’s hebben genoten. Het is alweer een paar maanden geleden, maar ik moet zeggen dat de lesstof lang blijft hangen. Dagelijks gaat het geleerde en jou goede adviezen nog door mijn hoofd heen. Ik zou bijna zeggen “onuitwisbaar”.

Namens Telefoniste en baliemedewerkster Handelsorganisatie

 

Beroepsorganisatie
In maart-april 2010 hebben er twee maatwerktrajecten plaatsgevonden bij een Nederlandse beroepsorganisatie. Voor deze organisatie met 20 vakdeskundigen zijn 2 maatwerktrainingen ontwikkeld en uitgevoerd. Met succes en volle tevredenheid is dit project afgerond. Er is aangegeven door de beroepsorganisatie dat deze maatwerktrajecten volgend jaar 2011 wederom in het programma en de budgetten worden opgenomen.

 

Reacties deskundigen
* De cursus heb ik als zeer positief ervaren en werd op een zeer enthousiaste en plezierige manier gegeven.
* De opbouw en de inhoud was goed gestructureerd!
* Het maatwerk kwam vooral goed tot uiting omdat de cursus was toegeneden op de doelgroep.
* Het was ECHT maatwerk, toegespitst op wat wij tegenkomen.
* Een hele plezierige en vooral leerzame dag, waarop ik nog graag terugkijk!
* Ook al denk je alles van telefoneren te weten: jouw training is ook dan zinvol.
* Ik heb er mijn voordeel mee kunnen doen!
* Je enthousiasme en strakke organisatie spraken mij aan .
* Dank voor je inzet en succes met al je inspirerende cursussen!
* Het was een leerzame dag en bedankt voor je frisse presentatie!
* Men is nooit te oud om te leren!

Namens cursisten 2 maatwerktrainingen

 

Gemeente
Voor een team van medewerksters van de receptie en servicedesk heeft onze trainer Esther van Bronkhorst een maatwerktraining verzorgd. Na een intensief voortraject hebben de medewerkers een maatwerktraining met veel plezier gevolgd. Het natraject is inmiddels afgerond. De medewerkers zijn enorm gegroeid in houding en gedrag zowel aan de balie als aan de telefoon. Tevens is er optimaal gewerkt aan de teambuilding.

 

Reacties cursisten:
Een leerzame training, goede communicatie onderling, toegereikte handvatten konden we gelijk in de praktijk toepassen. To the point, vertrouwelijke omgang, een cursusleidster met een gemoedelijke uitstraling maar eentje met pit. Een die weet hoe je bellen moet, want: “Telefoneren doe je goed, als je weet hoe het moet!”.

Namens de cursisten van het maatwerktraject met after service

 

Accountancy & Adviseurs
Ons accoutantsbureau uit Noord-holland heeft met haar medewerkers een maatwerktraject gevolgd. De medewerkers van deze organisatie hebben allemaal een positieve houding aan de telefoon naar de clienten geleerd. Na bijna een jaar houden zij de geleerde kwaliteiten nog heel goed vast. De training is een succes geworden en in het eerste officële gesprek werd al snel duidelijk dat Esther geen half werk levert. Ik als opdrachtgever was er snel uit. Onze organisatie gaat een algehele communicatietraining volgen. Esther had zoveel overtuigingskracht, de training moet wel een succes worden! En een succes werd het ook, in het begin waren enkele medewerkers nog een beetje sceptisch maar gaandeweg de training “ontdooide” iedereen. Er ontstaan (gelukkig) discussies over de communicatie en de wijze van telefoneren. Na afloop was iedereen erg enthousiast en straalde dat ook uit. Concluderend: wij zijn erg positief over de gevolgde communciatietraining. We hebben een eigen manier van communiceren en zijn ons ook meer bewust van het belang van telefooncommunicatie. Esther ik wens je veel succes met je bedrijf en je gaat zeker het 10-jarig jubileum halen.

Directeur eigenaar

 

Frontoffice gezondheidszorg
Eind van de zomer 2009 heeft Esther een maatwerktraining verzorgd voor een front-office team met leidinggevenden. De interactie en aandacht van de zeer ervaren trainer naar de cursisten toe was intensief. Het resultaat is dat een ieder direct na de training aan de slag kon met het geleerde. Deze organisatie zit samen met Esther in een vervolgtraject.

 

Serviceteam gezondheidszorg
Mei 2009 heeft Esther van Bronkhorst een nieuw ontwikkeld product en tevens een maatwerktraining voor het serviceteam van deze organisatie gerealiseerd. Deze op maat gerealiseerde en opnieuw ontwikkelde training is met goed gevolg neergezet. De medewerkers en leidinggevende zijn met het geleerde vol enthousiasme aan de slag gegaan en brengen het geleerde in de praktijk.

 

Zakenechtpaar
April 2009 heeft Esther een maatwerktraining voor een zakenechtpaar gerealiseerd. Het was een intensieve dag met veel mooie goede leermomenten.

 

Transportbedrijf
April 2009 heeft het team van deze organisatie een maatwerk dagtraining gevolgd. Afdeling klantenservice, planning en overige operationele medewerkers hebben de training goed volbracht.

 

Warenhuis
Voor het team van deze organisatie heeft Esther een maatwerk dagtraining verzorgd. Na een verrassende dag kijkt iedereen met een andere blik naar het binnenkomende- en uitgaande telefoonverkeer.

 

Bouwbedrijf
Afgelopen januari 2009 heeft het telefoniste- en secretariaatsteam van deze organisatie een op maat geschreven telefoon- wen communicatietraining ontvangen.

 

Organisatie gespecialiseerd in arbeid en advies
Het team van deze organisatie heeft een op maat geschreven telefoon- communicatietraining gekregen. De dames hebben spelenderwijs geleerd om op een correcte en professionele manier de telefoon te beantwoorden waarbij tevens een commerciële slag is  gemaakt.

 

Automotive sector
Voor een groot automobielbedrijf heeft Esther van Bronkhorst een training op maat verzorgd voor diverse afdelingen. Het resultaat is er naar dat iedereen na een periode van 1 jaar de telefoon nog goed aanneemt.

 

Bedrijf gespecialiseerd in grond-, weg en waterbouw
Voor een team van 42 uitvoerders heeft Esther van Bronkhorst een telefoontraining verzorgd. De uitvoerders waren geïnteresseerd en belangstellend.

 

Kapsalon
Bij een kapsalon met een jong team heeft Esther van Bronkhorst Trainingen & Advies een op maat geschreven training neergezet. Van aankomend kapster, kapster tot eigenaresse hebben aan de training deel genomen. Teambuilding, kennis van de theorie, praktijkervaring uitwisselen werden al de volgende dag gerealiseerd. Dat was onder andere de kracht van de training geweest. Het traject is doorlopend.

 

Makelaarskantoor
Bij een middelgroot makelaarskantoor heeft Esther van Bronkhorst Trainingen & Advies een telefoontraining gerealiseerd voor de makelaars, assistenten, secretaresses en office manager.

 

Bedrijf gespecialiseerd in vloeren
Voor een bedrijf gespecialiseerd in vloeren heeft Esther van Bronkhorst Trainingen & Advies een telefoontraining gerealiseerd voor het hele team van verkoper tot administratief medewerkster.

 

Makelaarskantoor
Bij een groot internet makelaarskantoor in Nederland heeft Esther van Bronkhorst Trainingen en Advies een telefonisch bereikbaarheidsonderzoek gehouden. Naar aanleiding van het gehouden onderzoek hebben alle medewerkers van directielid, front- en backoffice medewerkers tot makelaar deelgenomen aan de op-maat-geschreven trainingen.

 

Gerechtsdeurwaarderskantoor
Bij een gerechtsdeurwaarderskantoor heeft Esther van Bronkhorst Trainingen & Advies een telefonisch bereikbaarheidsonderzoek gehouden. Naar aanleiding van het onderzoek hebben alle medewerkers(sters) van deurwaarder tot boekhoudster en van kandidaat-deurwaarder tot juriste deel genomen aan de op-maat-gemaakte trainingen.

 

Productiebedrijf
Bij een groot productiebedrijf heeft Esther van Bronkhorst Trainingen & Advies een telefonische bereikbaarheids-onderzoek uitgevoerd. Vervolgens zijn er twee op-maat-gemaakte dagtrainingen uitgevoerd en één avondtraining. Zowel de directieleden en de telefonische binnendienst medewerkers hebben deelgenomen aan de trainingen. Ook dit bedrijf en Esther van Bronkhorst Trainingen & Advies bevinden zich in een doorlopend adviestraject.

 

Multinational
Bij een multinational, heeft Esther van Bronkhorst Trainingen & Advies een telefonische bereikbaarheids-onderzoek uitgevoerd. Vervolgens heeft Esther van Bronkhorst maatwerktrainingen verzorgd.

Reclamebureau
Bij het reclamebureau heeft Esther van Bronkhorst Trainingen & Advies een training on the job individueel gegeven. Hierbij werd een medewerkster een aantal dagdelen individueel begeleid en vaardigheden bijgebracht.