800ste cursist opgeleid door onze trainer

Mijpaal bereikt: 800ste cursist opgeleid door ons trainingsbureau
Geplaatst op Apr 04, 2012 | Geplaatst in  Media | Door Esther | Geen reacties

Esther van Bronkhorst traint 800ste cursist bij JuRo Unirek in Opmeer

“Telefoneren doe je goed, als je weet hoe het moet!”. Met die slogan startte Esther van Bronkhorst ruim 7 jaar geleden haar eigen trainings- en adviesbureau. Professioneel telefoneren en klanten ontvangen is een vak apart. Woensdag 21 maart hebben de trainer Esther van Bronkhorst, de medewerksters van JuRo Unirek, Winnie Vlaar en Mirjam Klaver, geproost op de 800ste getrainde cursist. Namens Esther kregen de dames ieder een cadeaubon. Onder het genot van een glas champagne hebben de dames hun en positieve resultaat en succes gevierd. De dames van de organisatie hebben een intensief maatwerk trainingstraject gevolgd. De dames: “Wij hebben geleerd professioneler over te komen door de telefoon en aan de balie. Beleving: een leuke training met persoonlijke aandacht. Niet onbelangrijk:  de trainer kijkt verder dan alleen ons vak. De twee coachingssessies 1 op 1 zijn zeker praktijkgericht voor ons geweest en zeer leerzaam. De klanten die bellen en ons bedrijf bezoeken worden door ons professioneel en vakkundig te woord gestaan. Wij zijn immers het tele-visitekaartje. Esther bedankt”.

 

Ruimtegebrek? Koop uw stelling bij JuRo Unirek 
JuRo Unirek is een commerciële organisatie die continue aan kwaliteitsbewaking werkt. Zo ook op het gebied van maatwerk stellingen. In 2008 bij een netwerkbijeenkomst heeft manager marketing & communicatie Vincent Baten, Esther ontmoet. Bedrijfsleider Richard Steenbergen: Wij wensen dat het telefoniste-receptionisteteam de klanten aan de telefoon professioneel benadert en met een oprechte glimlach ontvangt. Alleen stelden wij ons de vraag: Hoe kunnen wij dit voor elkaar krijgen? Na een telefoongesprek met Esther, de trainer was de klik er direct.  Een afspraak was zo gemaakt. Onze telefonistes van onze organisatie geven na het maatwerktraject onze klanten een goed gevoel. “De klant kan ons altijd bellen voor informatie  en bestellingen en zeker niet onbelangrijk ook ons bedrijf bezoeken”. JuRo Unirek heeft jarenlange ervaring in het vinden van de beste oplossingen bij het inrichten van magazijnen binnen Nederland en ook ver daar buiten.

 

Maatwerk geeft zelfvertrouwen 
De staat van dienst van Esther van Bronkhorst vertegenwoordigt klanten door heel Nederland variërend van multinationals tot eenmanszaken van de branches logistiek tot zakelijke dienstverlening. Esther verzorgt het traject zelf, realiseert de verkoopgesprekken, ontwikkelt de training, geeft de training en sluit het traject af”. Van A tot Z heeft de klant alleen met Esther te maken. Dat is ook mede de kracht van het maatwerktraject. De cursist voelt zich na de training sterker en zelfverzekerder dan ooit aan de telefoon en achter de balie.  Professioneel telefoneren én klanten ontvangen, dat is te leren!

Auteur en teksten geschreven door Esther van Bronkhorst

 

 

 

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *