Esther van Bronkhorst traint 500ste cursist

500ste curist
Geplaatst op Sep 20, 2009 | Geplaatst in  Media | Door Esther | Geen reacties

Alkmaar, “Telefoneren doe je goed, als je weet hoe het moet!”. Met die slogan startte Esther van Bronkhorst 5 jaar geleden haar eigen trainings- en adviesbureau. Telefoneren is zo eenvoudig nog niet. 24 September heeft Esther van Bronkhorst haar 5-jarig jubileum gevierd samen met haar relaties. Tijdens de receptie is de 500ste cursist in het zonnetje gezet.
De medewerkers van de organisatie hebben een intensieve in company maatwerktraining gevolgd en hebben veel tips en tops ontvangen. Namens Esther kreeg de 500ste cursist “Een overnachting met ontbijt” cadeau. Als organisatie kunt u met veel trainingsbureaus zaken doen. U kunt proberen een groot bureau in te schakelen. Maar u bent zeker beter af met dè maatwerkspecialist in het telefoongesprek, Esther van Bronkhorst.
Esther begeleid het hele traject van A tot Z zelf en realiseert maatwerk. Ook behandelt zij praktijksituaties, traint commercieel, heeft inlevingsvermogen, 25 jaar ervaring en is gecertificeerde professionele trainer. Een tevreden klant is goud waard, waarbij de klantvriendelijkheid zeer belangrijk is. De medewerkers van uw organisatie gaan een professionele en commerciële slag maken na het volgen van een maatwerktraining. De medewerker voelt zich na de training sterker aan de telefoon en straalt dat ook uit. Goed commercieel telefoneren en communiceren, dat is te leren.

Meer informatie http://www.telefoontrainingopmaat.nl   072 – 528 08 84. Tot aan de telefoon of tot ziens bij één van de trainingen.
Bron: Alkmaars Weekblad woensdag 20 september 2009

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *